Аккредитация

КИРИШҮҮ.Программалык аккредитация
1.1. Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.2. Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу – методикалык адабияттардын фонду) болушу
1.4 Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу
Күчтүү жактар:
Алсыз жактар:
Сунуштар:
2. КОМПЕТЕНТТҮҮ ОКУТУУНУ ИШКЕ АШЫРУУ ЖАНА ОКУУЧУЛАРДЫН ЖЕТИШКЕНДИКТЕРИН БААЛОО
2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу.
2.2 Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
2.3 Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым механизминин болушу
2.4 Билим берүү стандарттарынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системанын болушу
2.5 Окуучуларды баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу
2.6 Коопсуз өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден- соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
2.7 Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы
2.8 Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболордун болушу
Күчтүү жактары:
Алсыз жактары:
КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келиши
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол- жоболордун болушу
3.3 Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу мотивациялоо системасынын болушу
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден-соолугунан мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт залдын болушу)
МАТЕРИАЛДЫК ТЕХНИКАЛЫК БАЗА
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугун талаптарын сактоо (экологиялык,санитардык эпидемиологиялык гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана техникасынын эрежелери)
4.3 Материалдык –техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу.
Күчтүү жактары:
Алсыз жактары:
Кортунду
Алсыз жактары:
КИРИШҮҮ.
1.1 Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу
1.2 Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыкдар тараптарын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу
1.3 Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын түзүмдөрдүн болушу
1.4 Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдердин болушу, аларды сактоо(билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)
1.5 Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой элебилим берүү чөйрөсүнүнкоопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу
1.6 Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдердин болушу
1.7 Билим берүүнүн башкаруунун колдонуудагымаалыматтык системанын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу
Күчтүү жактары
Алсыз жактары
2. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ
2.1 Педагогикалык, адмнистративдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже-тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жанашарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол жоболорунун болушу
2.2 Штаттардын комплектелиниши, педагогикалык персоналдардын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
2.3 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучулары нын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
2.4 Педагогикалык, административдик,кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоо чу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Күчтүү жактары
Алсыз жактары
3. МАТЕРИАЛДЫК – ТЕХНИКАЛЫК БАЗА
3.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден- соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелгенадамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын(жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал,актылар залы, медициналык пункт,ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу
3.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.3. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
Күчтүү жактары
Алсыз жактары 4.ФИНАНСЫ РЕСУРСТАРЫН БАШКАРУУ
4.1 Финансылык пландоо системанын болушу
4.2 Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу
4.3 Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
Күчтүү жактар:
Алсыз жактар:

Вы можете дать больше информации, так как это редактируемая страница сайта

На этой странице возможно добавить:

  • Текст
  • Фото / Видео / Документы
  • Таблицы
  • Списки
  • Ссылки
  • Разные цвета